top of page

Operaen gruppe

Offentlig·87 medlemmer

Steven Lon
Steven Lon

Hvordan navigere i CBD webshop kategorier

Jeg har for nylig forsøgt at forstå, hvordan man bedst orienterer sig på sider med CBD produkter, fordi der ofte er mange kategorier. Under min søgning fandt jeg https://rawhemp.eu/da/ og blev lidt i tvivl om, hvordan man gennemgår sådan en side korrekt. Der er flere sektioner som CBD olie, blomster og hash, som er opdelt ret tydeligt i menuen. Samtidig er der også kategorier med terpener, isolater og vape produkter. Jeg lagde også mærke til, at der findes informationssider som FAQ og noget om lovgivning. Det hele virker ret omfattende, og jeg er ikke helt sikker på, hvor man bør starte. Måske er der en bestemt måde at læse sådan en side på?

11 visninger

Jeg tror, det er meget normalt at have den oplevelse, fordi sådanne sider ofte samler mange typer produkter. Da jeg selv kiggede på lignende webshops, lagde jeg mærke til, at de fleste starter med en opdeling i hovedkategorier som olie, blomster og ekstrakter. På den side du nævner, virker det også sådan, at hver kategori har sine egne underopdelinger. Derudover findes der sektioner med tilbehør som vaporizers og lignende produkter. Jeg så også, at der er en nyhedssektion med forklaringer på forskellige emner. Det hjælper lidt, men kræver stadig tid at gennemgå det hele.

Medlemmer

• Anna
    Anna
  • Retawe fareta
    Retawe fareta
  • Elina
    Elina
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Michel HarryMichel Harry
    Michel Harry

Modtag nyhedsbrev!