En butik för leksaksköp?
Jag satt och funderade på hur mycket leksaker har förändrats sedan vi var små. Då räckte det med några klossar eller en boll, och vi kunde leka i timmar. Men nu när jag ska köpa presenter till min systers barn inser jag hur enormt utbudet är – det finns pedagogiska spel, robotar, byggsatser, experimentlådor och allt möjligt. Jag vill verkligen hitta något som inte bara är underhållande utan också utvecklande. Men jag vet inte var jag ska börja leta, det känns som man drunknar i alternativ online.
9 visninger

Jag förstår dig helt! Jag var i exakt samma situation för ett par veckor sedan och hittade en riktigt bra lösning. Jag gick in på rymdraket där allt är så tydligt uppdelat efter ålder, intresse och typ av lek. Jag gillade särskilt deras pedagogiska sektion med spel som tränar minne, motorik och logiskt tänkande. Jag beställde ett byggset i trä och ett magnetiskt pussel till min brorsdotter – kvaliteten var över förväntan! Leveransen gick snabbt, och hon har inte slutat leka med dem sedan dess. Det är skönt att hitta en butik som inte bara säljer leksaker, utan också tänker på lärande och säkerhet.