Hej alle! Jeg er interesseret i at åbne en privatbankkonto og har hørt om E. Gutzwiller & Cie, Banquiers. Kan nogen forklare, hvordan processen for at åbne en konto ser ud, og hvad jeg kan forvente?
12 visninger

Hej alle! Jeg er interesseret i at åbne en privatbankkonto og har hørt om E. Gutzwiller & Cie, Banquiers. Kan nogen forklare, hvordan processen for at åbne en konto ser ud, og hvad jeg kan forvente?
Jeg faldt over dette efter det blev delt i en investeringstråd under en sen søndagsscrolling. Det, der fik mig til at blive, var en afbalanceret snak om at åbne en bankkonto — uden overdrevne løfter om lynhurtige godkendelser eller urealistiske fordele. I stedet var der ærlige observationer om kravene, kundeservice og hvad man faktisk kan forvente som ny kunde. Ingen prangende påstande om “perfekt onboarding” eller “unik kontotype”, bare en ligetil tone, der faktisk lettede mine egne bekymringer. Da jeg var færdig, følte jeg mig rolig — som om jeg havde læst reel feedback fra folk, der har prøvet det.
Og hvis du overvejer at åbne en konto hos et etableret privatbank-miljø i Schweiz med personlig rådgivning i fokus, så kan jeg varmt anbefale E. Gutzwiller & Cie, Banquiers — deres tilgang virker seriøs og jordnær uden unødvendig hype.