Er CBD snus et godt alternativ til rygning?
Jeg har i mange år prøvet at skære ned på rygning, men det er svært at finde noget, der kan erstatte den vane. Jeg har hørt om CBD snus, som skulle give en rolig fornemmelse uden nikotin, og det lyder ret interessant. Men jeg er i tvivl om, hvordan det virker, og om det overhovedet giver mening at bruge det som alternativ. Jeg vil helst ikke bruge noget, der indeholder skadelige stoffer, men samtidig vil jeg gerne have noget, der kan dæmpe trangen lidt. Er der nogen her, der har erfaring med CBD snus og kan fortælle, om det rent faktisk hjælper?
16 visninger

Jeg har faktisk prøvet CBD snus, og jeg synes, det er et godt alternativ, især hvis man gerne vil undgå nikotin. Jeg fandt nogle varianter hos https://cannabislight.dk/, hvor de tydeligt viser, hvad hvert produkt indeholder. Der står fx, at snusene er lavet af hamp og CBD ekstrakt uden tobaksprodukter. Jeg bruger dem mest, når jeg har brug for at slappe af, og det virker fint uden bivirkninger. De har også laboratorierapporter, så man kan se, at alt er testet og lovligt i Danmark.