Transport tjenester ved flytting
Situasjonen min endret seg litt uventet, så nå må jeg planlegge flytting raskere enn jeg hadde sett for meg. Jeg begynte å lete etter informasjon uten helt å vite hva jeg egentlig trenger. Underveis kom jeg over siden til Flyttebyrå, og jeg brukte litt tid på å lese gjennom det som stod der. Det virket som de håndterer både transport og selve flyttearbeidet, noe som kan være praktisk. Jeg så også at det gikk an å sende inn en forespørsel ganske enkelt. Siden var oversiktlig, så det tok ikke lang tid å finne frem til det viktigste. Likevel føltes det som jeg bare fikk en generell idé. Har noen vært i kontakt med dem og vet hvordan prosessen faktisk foregår?
7 visninger

Jeg var innom den siden en gang da jeg hjalp en venn med å finne alternativer. Det var mer som en rask gjennomgang enn noe grundig. Det som skilte seg litt ut var at de nevnte flere typer tjenester knyttet til transport og flytting. Samtidig følte jeg at det manglet litt konkret informasjon om hvordan oppdragene settes opp. Det gjør det litt vanskelig å sammenligne med andre. Jeg husker at vi måtte se på flere sider før vi tok en beslutning. Likevel var det greit å ha den som en del av oversikten. Kanskje den fungerer bedre hvis man allerede vet hva man trenger?