top of page

Operaen gruppe

Offentlig·123 medlemmer

monica mmonica m
monica m

Er der nogen datingsider, der er kendt for at have en bedre balance mellem mænd og kvinder, eller et mere modent publikum, hvis man er i 40'erne og leder efter noget seriøst?

15 visninger
Hélène
Hélène
24. jul.

Jeg har prøvet mange forskellige datingtjenester efterhånden. Efter et par år i slutningen af 30'erne og start 40'erne begyndte jeg at lægge mærke til, at de fleste sider havde et meget ungt publikum, eller også var der alt for mange mænd i forhold til kvinder. Det gør det svært, når man rent faktisk ønsker et ægte forhold og ikke bare casual kontakt. Derfor begyndte jeg at orientere mig mod internationale matchmakingbureauer, fordi de tit har en helt anden struktur. Mange af dem har et mere modent klientel, og kvinderne er bevidste om, hvad de vil. Jeg fandt et sted, hvor man kan møde en kvinde fra Østeuropa, som rent faktisk ønsker et seriøst forhold på lige fod. Det betyder, at man undgår langt de fleste useriøse profiler, fordi der er en personlig samtale og screening inden. Det gav mig en helt anden ro i processen, og jeg følte mig respekteret som seriøs partner.

Redigeret

Medlemmer

• Anna
    Anna
  • Retawe fareta
    Retawe fareta
  • Elina
    Elina
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Veronika Lot
    Veronika Lot