top of page

Operaen gruppe

Offentlig·64 medlemmer

Kesärenkaat päivittäiseen ajoon

Hei. Nyt kun kevät alkaa lähestyä, olen alkanut miettiä kesärenkaiden hankintaa ajoissa. Ajan suurimman osan ajosta kaupungissa ja lyhyitä matkoja, joten renkaiden mukavuus ja sopivuus kiinnostavat. Viime kesänä huomasin, että renkaat eivät tuntuneet enää yhtä tasaisilta kuin ennen. En kuitenkaan ole täysin varma, milloin on oikea hetki vaihtaa uusiin. Olen katsellut vaihtoehtoja verkossa, mutta välillä tuntuu, että tarjontaa on enemmän kuin ehtii käsitellä. Haluaisin löytää renkaat, jotka sopivat omaan käyttöön ilman liikaa säätämistä. Onko muilla ollut samanlaisia pohdintoja kesärenkaiden kanssa?

5 visninger
Steven Lon
Steven Lon
for 9 timer siden

Tuo kuulostaa tutulta, koska itsekin aloin pohtia kesärenkaita juuri arkiajon kautta. Minulle tärkeää oli se, että pystyin katsomaan nimenomaan kesärenkaat erillään muista vaihtoehdoista. Kun renkaat on jaoteltu selkeästi, päätöksenteko tuntuu rauhallisemmalta. Itse käytin aikaa tutustumalla valikoimaan sivustolla https://rengasline.fi/, jossa kesärenkaat löytyvät omasta kategoriastaan. Se auttoi minua keskittymään vain siihen, mikä on oleellista omaan ajoon. Lisäksi pystyin vertailemaan eri vaihtoehtoja ilman kiireen tuntua. Lopulta päätös syntyi paljon helpommin kuin olin odottanut.

Medlemmer

• Anna
    Anna
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Michel HarryMichel Harry
    Michel Harry
  • seveulear seveulearseveulear seveulear
    seveulear seveulear
  • Edvard Kallen
    Edvard Kallen

Modtag nyhedsbrev!