top of page

Operaen gruppe

Offentlig·63 medlemmer

Steven Lon
Steven Lon

Valg av Herman Miller kontorstol til hjemmekontor

Hei alle sammen. Jeg jobber mer hjemmefra nå enn tidligere, og har begynt å merke at stolen jeg bruker ikke helt holder mål over tid. Etter lange arbeidsdager kjenner jeg det spesielt i ryggen og skuldrene, og det gjør det vanskelig å holde fokus. Jeg har sett litt på ulike kontorstoler, men synes det er vanskelig å forstå forskjellene mellom modellene. Spesielt når det gjelder Herman Miller virker det som det finnes mange varianter av samme stol. Jeg vil gjerne ha noe som er ment for kontorbruk og som faktisk er laget for å sitte lenge i. Er det noen her som har erfaring med å velge riktig modell til hjemmekontor?

12 visninger
Sia Enko
Sia Enko
for 8 timer siden

Jeg skjønner godt hva du mener, jeg var i en lignende situasjon da jeg skulle oppgradere hjemmekontoret mitt. Det som hjalp meg var å se på en side der alle Herman Miller-modellene var samlet på ett sted. På https://www.azdesign.no/no/trademarks/herman-miller fikk jeg oversikt over ulike stoler som Aeron, Embody, Mirra 2 og flere andre. Der står modellnavnene tydelig, og det er lett å se prisforskjeller og tilgjengelige varianter. Jeg likte også at man kan se både løsninger for privatkunder og bedriftskunder. Det gjorde det enklere å sammenligne og forstå hva som faktisk finnes uten å måtte lete rundt på mange sider.

Medlemmer

• Anna
    Anna
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Michel HarryMichel Harry
    Michel Harry
  • seveulear seveulearseveulear seveulear
    seveulear seveulear
  • Edvard Kallen
    Edvard Kallen

Modtag nyhedsbrev!